niedziela, 16 marca 2014

DINOZAURY I BIBLIA, cz. 25, Potwór z White River

Kent Hovind
DINOZAURY I BIBLIA
cz. 25

W roku 1969 wędkarze prawie opuścili wędki, gdy w pobliżu jednego z mostów w Nowym Jorku dostrzegli patrol ścigający stwora większego od wieloryba w górę rzeki, obok największego miasta na świecie. Nie złapali go.

Istnieje wiele historii o wciąż żyjącym bazylozaurze. W Arkansas w latach siedemdziesiątych wielu ludzi zgłaszało, że widziało potwora w White River, w Newport. Zgłoszeń tych było tak wiele, że senat w Arkansas przyjął uchwałę, według której jest wbrew prawu zabijać, napastować, deptać lub ranić potwora z White River. Miało to miejsce w roku 1973.


Rozmawiałem z Warrenem, który zrobił zdjęcie pokazane powyżej, pośrodku. Na pytanie o to, co to było, odpowiedział, że nie wie. "Miałem wiele zdjęć na ostatniej rolce filmu. Wziąłem wszystkie do gazety w Newport, żeby udowodnić, że w rzece jest potwór. Przyniosłem cały film, nawet go nie wyciągałem. Kazałem im samym go wywołać, żeby sami się przekonali, co jest na tych zdjęciach". Niestety człowiek z gazety nie wiedział, że film był kolorowy i wywołał go czarno-białym wywoływaczem. Zniszczył całą rolkę. W każdym razie zdjęcie to pochodzi z roku 1971, a dwa lata później senat Arkansas przyjął uchwałę o ochronie tego odcinka rzeki.

01.55.42-01.57.24





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz