wtorek, 21 stycznia 2014

DINOZAURY I BIBLIA, cz. 4, Życie ze skały?

Kent Hovind
DINOZAURY I BIBLIA
cz. 4

Kiedyś zaproszono mnie do college'u. Warunek był taki: możesz przemawiać do studentów, jeśli nasi profesorowie będą mogli również zadawać ci pytania. Chcemy pokazać studentom, jak głupi są chrześcijanie. Odpowiedziałem, że będę zaszczycony.

Gdy już tam dotarłem, na sali było 6 profesorów i studenci, byłem więc prawie jak Daniel w jaskini lwów. Powiedziałem: mam tu swoje wykresy i wierzę Biblii. Wierzę, że Bóg uczynił wszystko 6 tys. lat temu, a 4,4 tys. lat temu miał miejsce potop, który zniszczył świat. Noe zachował po 2 zwierzęta z każdego rodzaju, ale nie z każdego gatunku. W jego arce były tylko podstawowe rodzaje. Nie ma wątpliwości, że od tamtego czasu pojawiło się bardzo wiele odmian.

Potem powiedziałem im, w co oni wierzą, bo większość z nich tego nawet nie wie. Mianowicie że 20 mld lat temu był wielki wybuch, 4,6 mld lat temu Ziemia się wychłodziła, potem miliony lat na skały padał deszcz zmieniając je w zupę, która ożyła 3 mld lat temu.

Pewien profesor trochę się zdenerwował:
- Czy wie pan, że na świecie są setki ras psów?
- Tak, wiem o tym.
- Chce więc pan powiedzieć, że one wszystkie pochodzą od tych dwóch psów z arki Noego? Chce pan, żebym w to uwierzył?!
- A czy pan wie, czego pan naucza swoich studentów? Naucza pan, że wszystkie te psy pochodzą od skały!

Po jednej z debat podeszła do mnie zdenerwowana kobieta i powiedziała:
- Pana zdaniem wierzymy, że pochodzimy od skały. To nie tak!
- Ależ proszę pani. Czy wierzy pani w ewolucję?
- Tak! Jestem profesorem na tym uniwersytecie!
- Proszę więc powiedzieć, skąd pochodzimy?
- Proszę pana, pochodzimy od makromolekuł.
- A skąd one pochodzą?
- Z oceanów, z prebiotycznej zupy.
- Proszę pani, a jak powstała ta zupa?
- Cóż, przez miliony lat na skały padał deszcz...

Wtedy widać było, jak to do niej powoli dociera... Czyżby naprawdę wierzyła, że pochodzi od skały?...

Taka właśnie jest myśl przewodnia ateistów: Mówią do drewna: ty jesteś moim ojcem; a do kamienia: ty mnie zrodziłeś (Jer. 2,27). Oto i dziadek!

[Tak nawiasem - o ile kojarzę legendy o sposobie powstania świata z innych kultur, to w wielu z nich faktycznie występuje bóg-ziemia, bóg-skała itp., które wydały na świat człowieka. Tak mi się skojarzyło to teraz z tym powyższym cytatem. - dop. wł.]

12.50-15.50




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz