piątek, 3 stycznia 2014

Opowieść Janka, cz. 13.3.

A kiedy Judasz odszedł, Jezus powiedział:
- Teraz Syn Człowieczy stanie się uświęcony, a Bóg zostanie uświęcony przez niego. A to sprawi, że i Bóg go tym samym uświęci, i zrobi to już wkrótce. Moje dzieci! Jeszcze chwilę jestem z wami. Potem będziecie mnie szukać, ale to, co wcześniej powiedziałem do Żydów, mówię wam jeszcze raz: tam, gdzie ja idę, wy pójść nie możecie. Teraz daję wam nowe przesłanie: kochajcie się wzajemnie. Tak jak ja was wszystkich ukochałem, tak i wy kochajcie się wzajemnie. Po tym właśnie wszyscy zrozumieją, że jesteście moimi uczniami: że macie miłość do innych.

Szymon Piotr zapytał go:
- Panie, dokąd idziesz?
- Tam, gdzie idę - odpowiedział Jezus - nie możesz teraz podążyć za mną. Ale później - tak.
- Dlaczego nie mogę iść z tobą od razu? Oddam swoje życie za ciebie!
- Chcesz oddać swoje życie za mnie? Naprawdę, mówię ci: kogut nie zapieje, zanim ty wyprzesz się mnie trzy razy.

na podstawie: Jan 13,31-38

[dalej]
[do początku]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz