czwartek, 26 grudnia 2013

Psalm 28 - Bóg na ręku nosi

Do ciebie wołam, Panie, skało moja.
Nie bądź głuchy na moje wołanie,
abym - jeśli się nie odezwiesz -
nie stał się jak ci, którzy zstępują do grobu.

Wysłuchajże głos próśb moich,
gdy wołam do ciebie,
gdy podnoszę ręce
ku twemu miejscu najświętszemu.

Błogosławiony niech będzie Pan,
gdyż wysłuchał głosu błagania mojego!
Pan jest moją siłą i tarczą,
moje serce Jemu zaufało,
toteż doznałem pomocy.
Dlatego moje serce się rozweseliło
i pieśnią moją będę Go sławił.

Pan jest siłą dla swoich ludzi
i twierdzą zbawienia pomazańca swego

Zbaw lud twój, Panie!
Błogosław swemu dziedzictwu!
Bądź im pasterzem
i [na ręku] nieś ich na wieki.


Ps. 28, fragmenty
miks tłumaczeń: BW, BGU, BT, BG, BP

[inne Psalmy]





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz