wtorek, 19 listopada 2013

WIEK ZIEMI, cz. 27, Dlaczego łosie stoją w wodzie?

Kent Hovind
WIEK ZIEMI
cz. 27

Jest napisane: "Na początku stworzył Bóg..." Jeśli Biblia nie myli się co do początku, to może nie myli się także, co do końca? Może ma też rację w tym, że jeśli Jezus nie jest przewodnikiem w twoim życiu, to zmierzasz donikąd?

Podsumowując:
1. Bóg stworzył ten świat.
2. Jest on Jego własnością.
3. Bóg ustanawia reguły, czy tego chcesz, czy nie.
4. Wszystkim należy się kara za złamanie Jego zasad.

Ap. Paweł napisał, że nie poznałby grzechu, gdyby nie prawo (Rzym. 7,7). Bóg dał nam prawo, aby pokazać nam, że jesteśmy grzesznikami. "Prawo" to 10 przykazań. I jasno wyraził się w przykazaniu dziewiątym: "Nie składaj fałszywego świadectwa". Po prostu: "nie będziesz kłamał".

Komu zdarzyło się nie skłamać? Komu zdarzyło się czegoś nie przywłaszczyć, ukraść? Czy możemy zatem powiedzieć, że jesteśmy "zgrają kłamliwych złodziejów"? Nie wygląda to za dobrze... Jesteśmy więc winni przekroczenia Jego praw, a to znaczy, że musimy zostać ukarani lub zapłacić okup. Jeśli wydaje się wam, że wasze dobre uczynki przykryją te złe, to grubo się mylicie. Bo wyobraźcie sobie, że przychodzicie do sędziego i mówicie: "Wysoki Sędzio, zabiłem tylko jedną osobę. Proszę zobaczyć, ilu ludzi NIE zabiłem!"

"O tak! Twoje dobre uczynki przeważają!"...

Czy wydaje się wam, że sędziego to przekona? Bóg nie karze za dobre uczynki, tylko za złe. A konsekwencją jednego grzechu jest śmierć. A to oznacza, że jesteście w kłopotach, i to poważnych. Lepiej spróbujcie znaleźć z nich wyjście.

Właśnie dlatego 9 lutego 1969 roku powiedziałem: "Panie, jestem grzesznikiem i zasługuję, żeby iść do piekła. Ale wiem, że umarłeś za mnie. Proszę więc: przebacz mi i zbaw mnie". Modliłem się, prosząc Boga, aby mnie zbawił, czyniąc mnie jednym ze Swoich dzieci. Jeśli więc teraz zrobicie coś źle, to już jest inaczej. Zauważcie, ża Bóg miał być moim sędzią, ale teraz jest moim Ojcem! To całkiem coś innego! Przykładowo: jeżeli moje dziecko zrobi coś źle, powiedzmy, że wybije szybę w domu, to czy ja wtedy dzwonię na policję? Nie, to sprawa rodzinna, rozwiążemy to w inny sposób. Ale jeśli to dziecko sąsiada rozwali mi szybę, to pewnie zadzwonię na policję i posłużę się prawem. Bo nie jest to moje dziecko.

Dlatego gdy już zostajesz dzieckiem Boga, zostajesz inaczej traktowany za swój grzech. To już jest sprawa rodzinna, a nie sądowa.

Łosie zauważyły, że jeśli będą stać w wodzie, to pożar ich nie spali. Czy wiesz, że jeśli jesteś w Chrystusie, to tak jakbyś stał w wodzie? Nie dotknie cię pożar, nie dotknie cię sąd Boga. Bóg nie chce, by ktokolwiek zginął, ale chce, by wszyscy się opamiętali (zob. 1 Piotra 3,9).

02.11.45-02.18.44

KONIEC tej serii
[do początku tej serii]
kolejna seria: OD POCZĄTKU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz